بازداشت خانم جوانی که به شمالی ها توهین و فحاشی نموده بود

به گزارش وبلاگ راضانی، خانم جوانی که با انتشار کلیپی در فضای مجازی به هموطنان در خطه شمال توهین و فحاشی نموده بود، بازداشت شد.

بازداشت خانم جوانی که به شمالی ها توهین و فحاشی نموده بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی با اعلام خبر بازداشت دختر جوانی که به هموطنان شمالی، توهین و فحاشی نموده بود، اظهار کرد: انتشار کلیپی با محتوای فحاشی و توهین به یکی از اقوام کشور و بازتاب گسترده ای کلیپ مذکور در فضای مجازی، منجر به آشفتگی، ناراحتی و دغدغه مردم به ویژه خطه شمال کشور شده و هموطنان شمالی خواهان شناسایی و برخورد قانونی با تولیدنماینده کلیپ مذکور شده بودند.

رئیس پلیس فتا تهران اضافه کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع مذمکور در دستور کار پلیس فتا تهران نهاده شد، مأموران این پلیس، پس از شناسایی متهم که خانمی جوان بود، وی را در کمترین زمان ممکن در یکی از استانهای همجوار تهران دستگیر و به پلیس فتا تهران منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم با ترس از دستگیری توسط پلیس، از تهران متواری شده بود، گفت: این خانم جوان بعد از حضور در پلیس فتا تهران عظیم ضمن پذیرش جرم ارتکابی گفت در یکی از اتاقهای گفت وگو در فضای مجازی با اشخاصی درگیری لفظی پیدا و از روی عصبانیت مطالبی را بیان نموده که اکنون از این اقدام مجرمانه خود اظهار ندامت و پشیمانی می نماید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه توهین به اشخاص و قومیتها در فضای مجازی، طبق قانون جرم محسوب می گردد، اعلام کرد: افرادی که با اعمال و ادبیات خارج از قانون بخواهند موجبات نگرانی هموطنان را فراهم نمایند، قطعاً مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 449

به "بازداشت خانم جوانی که به شمالی ها توهین و فحاشی نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت خانم جوانی که به شمالی ها توهین و فحاشی نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید