این مدل پرده هر خانه ای را زیبا می نماید!

به گزارش وبلاگ راضانی، هنگامی که به حریم خصوصی نیاز دارید یا می خواهید نور داخل خانه خود را کنترل کنید، یک راه چاره آشکار وجود دارد.

این مدل پرده هر خانه ای را زیبا می نماید!

استفاده از پرده در خانه شما طیف گسترده ای از گزینه های طراحی را ارائه می دهد که می تواند یک اتاق را شیک تر، ظریف تر و مجذوب کننده تر جلوه دهد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان مدل های مناسب پرده برای دکوراسیون می پردازیم.

مدل های مناسب پرده برای دکوراسیون

می توانید از بین گزینه های مختلف پرده، هر یک که مناسب دکوراسیون منزل شما است را انتخاب کنید که واقعا باعث می گردد طراحی داخلی منزل شما جلوه ای ویژه پیدا کند.

مدل های مناسب پرده برای سبک مدرن

با فکر کردن در خصوص اصول دکوراسیون مدرن، شما به وضوح در تمام تصمیمات دکوراسیون خود به رنگ سیاه و سفید تکیه می کنید. سفید قطعا به دلایل مختلف انتخاب مناسبی برای پرده پنجره ها است. زیرا، پرده های سفید کلاسیک هستند و با همه چیز و هر آنچه شما برای دکور خانه خود استفاده می کنید مطابقت دارند. بعلاوه، سفید بودن پرده ها آرامش و ملاحتی خاصی به خانه شما می بخشد. به راحتی می توانید پرده های سفید را در جنس های مختلف پیدا کنید.

مدل های مناسب پرده برای سبک کلاسیک

برای پرده هایی که می خواهید سبک کلاسیک را نشان دهند، از پارچه های زیبا و گران قیمت، عمدتا ابریشم، مخمل یا ساتن بهره ببرید. اگر می خواهید اتاق نشیمن احساسی پر جنب و جوش و هیجان انگیز داشته باشد، می توانید پرده هایی را به همراه والان در نظر بگیرید. پرده های کلاسیک گلدوزی شده یا طرح دار نیز عالی به نظر می رسند.

به عنوان یک قاعده، پرده های کلاسیک به شکلی آویزان می شوند که چین ها را تشکیل می دهند. تعداد و حجم این چین ها بستگی به بافت پارچه دارد. با این حال، هر چه بیشتر بهتر.

پرده های مناسب سبک شرقی از مدل های مناسب پرده برای دکوراسیون

سبک شرقی بصری به اتاق یک رنگ جادویی و رمز و راز فوق العاده می بخشد. سبک هایی که در حال حاضر محبوب هستند عبارتند از:

سبک ژاپنی

این سبک ساده ترین گزینه برای تزئین منزل با پرده در نظر گرفته می گردد. پرده های سبک ژاپنی در اصل یک بوم باریک هستند که شبیه به پرده های عمودی بوده و بر روی دو بند موازی کشیده شده اند. با توجه به سادگی این سبک، پرده های سبک ژاپنی در سراسر دنیا بسیار رایج هستند.

سبک چینی

پرده های سبک چینی کم و بیش پرده هایی به سبک مینیمالیسم هستند. به طور معمول پرده های سبک چینی به شکل پارچه برش داده شده اند و به مقدار دقیق پنجره هستند. این پرده ها در اتاق نشیمن بسیار شیک و مجذوب کننده به نظر می رسند. پارچه آن ها می تواند از هر رنگ و معمولا با الگوهای دلخواه باشد. بیشتر اوقات، به صورت شفاف و ساده دوخته می شوند.

سبک عربی

این سبک عمدتا با سایه ها، الگوها و رنگ های متضاد تعیین می گردد. پرده های سبک عربی عمدتا از زربافت، مخمل، ابریشم و گل دار دوخته می شوند. آن ها یک پالت رنگی غنی دارند که شامل رنگ های طلایی، آبی و تمام رنگ های شفاف می گردد. بافت پارچه می تواند به صورت تک رنگ یا زینتی باشد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1098

به "این مدل پرده هر خانه ای را زیبا می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مدل پرده هر خانه ای را زیبا می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید