انتشار چهار عنوان کتابِ مجموعه چهل قصّه از سوی کانون پرورش

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرگزاری خبرنگاران- چهار عنوان کتابِ مجموعه چهل قصّه، ویژه گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان و عظیم سال از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شد.

انتشار چهار عنوان کتابِ مجموعه چهل قصّه از سوی کانون پرورش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این مجموعه منتخب بازنویسی شده از قصه های کهن، افسانه ها، روایت های آشنا و مثل ها و متل ها برای تمامی اعضای خانواده، در قالب دو بسته جداگانه فراوری شده است.

در بسته نخست آن لوح فشرده تصویری به همراه مجموعه چهار جلدی کتاب چهل قصه، قرار گرفته است و در بسته دوم لوح فشرده تصویری همراه با عروسک کلاغ (نماد جشنواره قصه گویی کانون)، عرضه شده است.

بر این اساس، در این مجموعه که به همت انجمن قصه گویی کانون، گردآوری شده، کوشش بر این بوده است تا علاوه بر ارایه قصه های نام آشنا در یک بسته واحد، نسبت به آشنایی مخاطبان و خانواده ها با هنر قصه گویی، واژگان و ادبیات این ابزار ارتباطی و تربیتی، گامی هر چند کوچک برداشته گردد.

علاقه مندان می توانند چهل قصه را از فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تهیه نمایند.

شایان ذکر است؛ کتاب های چهل قصه خردسال در 80 صفحه، کودک در 104صفحه، نوجوان در 96صفحه و بزرگسال در 96صفحه منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 498

به "انتشار چهار عنوان کتابِ مجموعه چهل قصّه از سوی کانون پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار چهار عنوان کتابِ مجموعه چهل قصّه از سوی کانون پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید