چاپ تراکت: اسدی: با قدرت به لیگ برتر بر می گردم، در تراکتور بی نهایت بدشانس بودم

به گزارش وبلاگ راضانی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور گفت: خیلی دوست داشتم که به تیم تراکتور یاری کنم، ولی فصل گذشته بی نهایت بدشانس بودم.

چاپ تراکت: اسدی: با قدرت به لیگ برتر بر می گردم، در تراکتور بی نهایت بدشانس بودم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

امین اسدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص جدایی اش از تراکتور گفت: من سال گذشته تراکتور را با شوق و ذوق زیادی انتخاب کردم و دوست داشتم در این تیم بدرخشم و طرفداران را خشنود کنم، اما در این تیم بی نهایت بدشانس بودم. من در چند مقطع مصدوم شدم و از طرفی کرونا گرفتم و این موضوع باعث شد که فرصت زیادی برای بازی نداشته باشم، ولی هر وقت به زمین مسابقه رفتم با تمام وجود برای تراکتور بازی کردم. شرایط طوری شده بود که احساس کردم دیگر نمی توانم به این تیم یاری کنم و برترین تصمیم این بود که جدا شوم.

وی ادامه داد: من بندی در قراردادم داشتم که اگر دو ماه بعد از آخرین بازی در لیگ برتر دریافتی ام به 80 درصد نرسد می توانم قراردادم را فسخ کنم و بر همین اساس جدا شدم. تراکتور تیم بزرگی است و همواره این تیم را دوست دارم. امیدوارم یک روز به تراکتور برگردم و با پیراهن این تیم در لیگ برتر بدرخشم. متأسفانه خیلی چیزها علیه من بود و بدشانسی های زیادی را تجربه کردم، ولی دیگر صحبت کردن در خصوص گذشته فایده ندارد.

اسدی در خصوص انتخاب آرمان گهر سیرجان و رفتن به لیگ دسته اول توضیح داد: من به یک باشگاه حرفه ای آمده ام و می خواهم دوباره تجدیدقوا کنم و مطمئن باشید دوباره با قدرت به لیگ برتر بر می گردم. من دوست داشتم دوباره با سرمربی آرمان گهر کار کنم، چون به من اعتقاد دارد و مطمئنم اگر در این تیم بدرخشم دوباره می توانم به لیگ برتر برگردم.

وی در انتها توضیح داد: امیدوارم مسئولانی که در تراکتور هستند اگر فکر می نمایند به درد این تیم نمی خورند، خودشان جدا شوند. من دوست ندارم در حال حاضر خیلی حرف ها را بزنم، چون فکر می کنم تراکتور احتیاج به آرامش دارد، ولی امیدوارم افرادی در این باشگاه باشند که به معنای واقعی به تراکتور یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 673

به "چاپ تراکت: اسدی: با قدرت به لیگ برتر بر می گردم، در تراکتور بی نهایت بدشانس بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: اسدی: با قدرت به لیگ برتر بر می گردم، در تراکتور بی نهایت بدشانس بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید