مقرون به صرفه ترین کشورهای دنیا کدام است؟

به گزارش وبلاگ راضانی، شاید سفر این روزها برای خیلی از مردم یک مکان دور از انتظار به نظر برسد. اما با خواندن این مطلب می توانید چند مورد از کشورهای مقرون به صرفه دنیا را برای سفر انتخاب کنید.

مقرون به صرفه ترین کشورهای دنیا کدام است؟

با توجه به مسائل ارز و ویزا، امکان مسافرت به خیلی از کشور ها برای ما ایرانیان، سخت و گاهی اوقات غیرممکن است و ارزان نیست. در این بخش از خبرنگاران ارزان ترین کشورهای دنیا را برای مسافران و کوله گردانی که در پی سفر بی دردسر و مسافرت ارزان هستند، با شما به اشتراک می گذاریم.

تایلند

در چند کشور می توانید با کمتر از 1.5 دلار انواع غذاهای خیابانی خوشمزه و تازه خریداری کنید؟ در چند کشور می توانید اقامتگاه خوبی با کمتر از 15 دلار در هر شب پیدا کنید؟ تایلند یکی از ارزان ترین کشورهای دنیا برای سفر است و جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی دارد.

اندونزی

اندونزی با داشتن جزایر بسیار، جنگل ها و آتشفشان های دورافتاده، یکی از برترین کشورهای دنیا برای بازدید است. جاوه، جزیره اصلی اندونزی، خانه معبدهای خیره کننده ای است که بازدید از آن ها بسیار ارزان است.

ویتنام

ویتنام یکی دیگر از مقاصد مسافرتی عالی و ارزان در آسیای جنوب شرقی است که تجربه بی نظیری برای شما به ارمغان می آورد. مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا، ویتنام هیچ شباهتی به همسایگان خود ندارد و ارزش تماشا دارد.

کلمبیا

اگر عمیق تر نگاه کنید و زمان بیشتری را در اینجا بگذرانید، متوجه خواهید شد که غذا، اقامتگاه و کارهایی که می توانید در کلمبیا انجام دهید در واقع بسیار ارزان هستند و گاهی اوقات، ارزان تر از بیشتر جاها. کلمبیا قطعا سزاوار یک جایگاه در این فهرست است.

پرو

بازدید از عجایب معروف دنیا، ماچو پیچو گرفته تا پیاده روی در اطراف کوه های آند در هوآراز و کوسکو. با هزینه غذا حدود 2.5 دلار برای هر وعده غذایی و هزینه اقامت در هر شب 7 دلار، می توانید با حداقل 15 دلار در روز در سراسر پرو سفر کنید.

ترکیه

اگر تصمیم گرفتید از مکان هایی مانند فتحیه، وان و کارس تماشا کنید، از ارزان بودن این کشور شگفت زده خواهید شد. منظره ها مجذوب کننده زیادی برای تماشا و کارهای شگفت انگیزی در سراسر این کشور وجود دارد.

گرجستان

در این شهر کافه ها و بارهای دنج و هوای فوق العاده برای گشت و گذار شما کم نیست. برای دوستداران طبیعت، کازبگی مکانی عالی برای فرار از مرکز شلوغ و غوطه ور شدن در زیبایی خیره کننده رشته کوه قفقاز است.

نپال

نپال کشور کوچکی است که در میان رشته کوه های هیمالیا در جنوب آسیا واقع شده است و فرصت های زیادی را برای دوستداران طبیعت و کوهنوردان فراهم می نماید. شما می توانید در اطراف رشته کوه هیمالیا پیاده روی کنید. اگر به تماشای های دنیا علاقه دارید، مطلب زیباترین باغ های دنیا را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری، روزهای آخر بهار را اینجا بگذرانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 926

به "مقرون به صرفه ترین کشورهای دنیا کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین کشورهای دنیا کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید