اخراج مدیر معروف بعد از مزاحمت برای کارمند زن

به گزارش وبلاگ راضانی، باشگاه آژاکس با انتشار بیانیه ای از اخراج مارک اوورمارس مدیرورزشی این باشگاه به دلیل عدم رعایت مسائل اخلاقی در حیطه کاری اش خبر داد.

اخراج مدیر معروف بعد از مزاحمت برای کارمند زن

ظاهراً چیزی که منجر به اخراج بازیکن سابق تیم های فوتبال آژاکس، آرسنال، بارسلونا و تیم ملی هلند شده، ارسال یکسری پیامک های غیراخلاقی از سوی او به برخی از کارمندان زن باشگاه برای مدتی قابل توجه بوده است و این ماجرا به حدی باشگاه را عصبانی کرده که در بیانیه اش بنویسد: اوورمارس از حد و حدودش تجاوز کرده است.

اوورمارس شخصاً نیز در خصوص این ماجرا صحبت کرد و گفت: من شرمنده ام. هفته گذشته به من درباره رفتارم و اینکه در نظر سایرین چگونه بوده ام، خبرهایی رسید. متأسفانه من متوجه این موضوع نشدم که پا را از حد فراتر گذاشته ام اما در روزهای اخیر متوجه شدم و به همین دلیل هم تحت فشار سنگینی قرار گرفتم. من مراتب عذرخواهی ام را اعلام کردم و درک می کنم که این گونه رفتارها به خصوص برای کسی در جایگاه من قابل توجیه نیست و من الان این موضوع را درک می کنم که البته خیلی دیر است. من جز اینکه الان از آژاکس بروم گزینه دیگری نمی بینم. این اتفاق همچنین روی زندگی شخصی من هم تأثیر بزرگی دارد. به همین دلیل از همه می خواهم که لطفاً حریف خصوصی من و خانواده ام را رعایت کنید و بگذارید که در آرامش به زندگی مان ادامه دهیم.

طبق گفته لین می یارد، رئیس واحد نظارت باشگاه آژاکس تصمیم اتخاذ شده برای اخراج اوورمارس با مشورت با رئیس باشگاه، ادوین فان درسار اجرا شده است. او در این خصوص بیان کرد: این برای همه افرادی که به هرنوعی درگیر ماجرا بوده اند، یک شرایط ناراحت کننده است، به خصوص برای بانوانی که بابت رفتار اوورمارس آزار دیدند. زمانی که ما شایعاتی درباره وقوع این اتفاق شنیدیم، فوراً دست به کار شدیم تا صحت و سقم آنها را برررسی کنیم. این کار را با احتیاط کامل و در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام دادیم و در نهایت با مشورت با مدیرعامل، رئیس باشگاه و کمک یک گروه از مشاوران خارجی تصمیم بر این شد که اوورمارس برکنار شود. مارک احتمالاً از نظر فنی بهترین مدیرورزشی بوده که باشگاه آژاکس داشته اما او پا را از حد فراتر گذاشته است.

فان درسار، هم تیمی سابق اوورمارس و رئیس باشگاه آژاکس هم گفت: من فکر می کنم که شرایط به وجود آمده برای همه ما وحشتناک است و من هم با گفته های لین می یارد موافقم. من به عنوان رئیس باشگاه موظف به کمک به همکارانم هستم اما ایجاد یک فضای امن کاری برای همه بسیار مهم است. من و مارک روزهای زیادی را در کنار هم سپری کردیم اما اکنون مجبوریم که قطع همکاری کنیم و این یک ضربه بزرگ است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 825

به "اخراج مدیر معروف بعد از مزاحمت برای کارمند زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مدیر معروف بعد از مزاحمت برای کارمند زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید