آیا گوگل دیسکاور فیلتر شد؟

به گزارش وبلاگ راضانی، در برخی موارد سرویس گوگل دیسکاور بدون هیچ مسئله ای به روز رسانی می شد، اما در همان حال در برخی گوشی های دیگر به طور کامل از دسترس خارج شده بود.

آیا گوگل دیسکاور فیلتر شد؟

از یکی دو روز گذشته تعداد زیادی از کاربران تلفن همراه از عدم دسترسی به سرویس گوگل دیسکاور در ایران خبر می دهند که شائبه فیلتر شدن آن را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از rahnamato، گوگل دیسکاور (google discover) که قبلا با نام Google feed شناخته می شد یک فید محتوای شخصی است که از طریق گوگل ایجاد شده و بر اساس جستجو های قبلی، موقعیت مکانی، زبان و… محتوای مربوط و مشابهی را به کاربران ارائه می دهد. گوگل دیسکاور بدون نیاز به جستجو و بر اساس پیش بینی رفتار کاربر، محتوا های تازه و جالبی را به او نمایش می دهد و به همین دلیل نقش مهمی را برای جذب مخاطب سایت های مختلف تولید محتوا بازی می کند.

با این همه این سرویس در یکی دو روز گذشته شاهد اختلالاتی بوده و اغلب کاربران معتقدند که این سرویس فیلتر شده است. با این همه بررسی های راهنماتو (تا ظهر روز سه شنبه 10 آبان 1401) نشان می دهد که این اختلال در همه تلفن های همراه دیده نمی شود. در برخی موارد سرویس گوگل دیسکاور بدون هیچ مسئله ای به روز رسانی می شد، اما در همان حال در برخی گوشی های دیگر به طور کامل از دسترس خارج شده بود.

هنوز به طور رسمی اعلام نشده که این سرویس فیلتر شده است و شاید هم چنین اتفاقی رخ نداده است. به هر روی این سرویس از طرق مختلف جستجو های کاربران را شخصی سازی می کند و ممکن است اختلال یا فیلتر شدن برخی از این منابع سبب از دسترس خارج شدن گوگل دیسکاور شده است.

منبع: فرادید
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 991

به "آیا گوگل دیسکاور فیلتر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا گوگل دیسکاور فیلتر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید