7 تصفیه خانه در کردستان در حال احداث است

به گزارش وبلاگ راضانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: حجم آب تولیدی در استان کردستان 164 میلیون مترمکعب است که این اندازه تولید جوابگوی نیازهای مشترکان در استان است.

7 تصفیه خانه در کردستان در حال احداث است

به گزارش خبرنگاران کردستان، علیرضا تخت شاهی پیش از ظهر امروز یکشنبه با بیان اینکه جمعیت فعلی استان یک میلیون و 730 هزار نفر است، اظهار کرد: تعداد کل مشترکین بیش از475 هزار مشترک است.

وی با اشاره به وجود 37 شهر در استان که همگی زیر پوشش آبفا قرار دارند، اضافه کرد: در بخش شهری 100 درصد جمعیت شهرنشین زیر پوشش خدمات شرکت در حوزه آب و 96 درصد هم زیر پوشش خدمات شرکت در حوزه فاضلاب قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کردستان تعداد تصفیه خانه های آب در مدار بهره برداری استان را 6 واحد نام کرد و ادامه داد: تعداد تصفیه خانه های فاضلاب در حال فعالیت هم 8 واحد هستند، ضمن آنکه یک تصفیه خانه آب و 5 تصفیه خانه فاضلاب هم در حال ساخت هستند.

تخت شاهی با اشاره به وجود یک هزار و 677 روستا در استان، یادآور شد: در بخش روستایی هم 85 درصد جمعیت زیر پوشش خدمات شرکت در حوزه آب قرار دارند، ضمن آنکه 3 تصفیه خانه آب در مدار بهره برداری قرار دارند.

وی بیان نمود: همچنین در حال حاضر یک تصفیه خانه فاضلاب روستایی در حال فعالیت است و یک واحد تصفیه خانه روستایی دیگر هم در حال ساخت است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 546

به "7 تصفیه خانه در کردستان در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 تصفیه خانه در کردستان در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید