پویانمایی قدم یازدهم در جشنواره فیلم پراونس به نمایش در می آید

به گزارش وبلاگ راضانی، تهران (پانا) - پویانمایی قدم یازدهم به کارگردانی مریم کشکولی نیا در بخش غیررقابتی دوازدهمین جشنواره فیلم بچه ها پراونس آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

پویانمایی قدم یازدهم در جشنواره فیلم پراونس به نمایش در می آید

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این انیمیشن از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که در ادامه حضورهای بین المللی خود در جشنواره فیلم بچه ها پراونس، به نمایش گذاشته می گردد.

پیش تر نیز کانون پرورش فکری با انیمیشن ماهی گیر و بهار ساخته سیدحسن سلطانی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن از نگاه تماشاگران و بهترین انیمیشن ویژه هیات داوران از یازدهمین جشنواره فیلم بچه ها پراونس در سال 2020 بود.

جشنواره پراونس، از سال 2009 تاسیس شده است و هر ساله به مدت 10 روز با نمایش فیلم های کودک و نوجوان از سراسر دنیا، برگزاری کارگاه های فیلم سازی و دیگر فعالیت های فرهنگی رایگان، همراه با جلسه های پرسش و پاسخ که به تعمیق تجربه تماشای فیلم، پرورش و مهارت های تفکر انتقادی در طول جشنواره می انجامد، فرصتی برای فیلمسازان جوان فراهم آورده است تا سرگرمی و چالش هایی را که در فرایند خلاقیت با آن ها روبرو هستند با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بر همین اساس به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، برگزاری جشنواره های مختلف در دنیا یا منتفی شده است، یا به صورت محدود در چند بخش و به شکل مجازی برگزار می گردد.

دوازدهمین جشنواره فیلم بچه ها پراونس نیز برای حفظ سلامتی بچه ها و نوجوانان این ایالت از 24 بهمن تا 3 اسفند سال 1399 (12 تا 21 فوریه 2021) در ایالت رد آیلند آمریکا به صورت مجازی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 315

به "پویانمایی قدم یازدهم در جشنواره فیلم پراونس به نمایش در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویانمایی قدم یازدهم در جشنواره فیلم پراونس به نمایش در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید