لیگ برتر هندبال، رجحان تیم شهید شاملی کازرون مقابل ذوب آهن

به گزارش وبلاگ راضانی، در چارچوب رقابت های مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم شهید شاملی کازرون مقابل ذوب آهن به فزونی رسید.

لیگ برتر هندبال، رجحان تیم شهید شاملی کازرون مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، در تنهاترین بازی امروز در چارچوب رقابت های مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از ساعت 15:30 دو تیم مدعی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در یک بازی مجذوب کننده و تماشایی نماینده کازرون با پیروزی در این ملاقات علاوه بر تداوم بُردهای خود، صدرنشینی خود را مستحکم کرد.

ذوب آهن در این بازی نیمه نخست را خوب شروع کرد و با دو گل نیز پیش افتاد و در ادامه نیمه نخست را با نتیجه 18 بر 14 به سود خود تمام کرد اما در نیمه دوم شهید شاملی به بازی برگشت و در نهایت توانست 29 بر 27 شکست را بر شاگردان حمید صادقی تحمیل کند.

با این پیروزی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 24 امتیاز از 12 پیروزی صدرنشین لیگ باقی ماند و ذوب آهن با 16 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاد.

رقابت های مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور فردا با انجام 4ملاقات پیگیری می گردد.

لازم به ذکر است مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور که از 28 بهمن شروع شده است، فردا، سوم اسفند، به سرانجام می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 857

به "لیگ برتر هندبال، رجحان تیم شهید شاملی کازرون مقابل ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال، رجحان تیم شهید شاملی کازرون مقابل ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید