تور اروپا: لیگ اروپا، شکست لسترسیتی و ناپولی و تداوم قعرنشینی شاگردان جرارد

به گزارش وبلاگ راضانی، لسترسیتی و تیم صدرنشین مسابقات سری A در هفته دوم لیگ اروپا، مغلوب رقبای خود شدند.

تور اروپا: لیگ اروپا، شکست لسترسیتی و ناپولی و تداوم قعرنشینی شاگردان جرارد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 20:15 امشب (پنجشنبه) با برگزاری ملاقاتهای گروه های A تا D شروع شد.

در گروه A، لیون با 3 گل مقابل بروندبی به فزونی رسید و با شش امتیاز، در صدر جدول ماندنی شد. کاری توکو اکامبی در دقایق 64 و 71 و هوسام آئوار در دقیقه 86، دروازه بروندبی را گشودند.

اسپارتا پراگ با تنها گل داوید هانکو در دقیقه 29، از سد گلاسکو رنجرز گذشت. شاگردان استیون جرارد که در دقیقه 74 و با اخراج گلن کامارا مجبور شدند بازی را 10 نفره ادامه دهند، بدون کسب امتیاز قعرنشین جدول گروه A باقی ماندند.

ملاقات رئال سوسیه داد و موناکو در گروه B با تساوی یک - یک سرانجام یافت. میکل مرینو در دقیقه 53 برای سوسیه داد و آکسل دیساسی در دقیقه 16 برای نماینده فرانسه گلزنی کردند. پی اس وی آیندهوون هم با نتیجه 4 بر یک در خانه اشتورم گراتس پیروز شد. یان گورن استانکوویچ در دقیقه 55 دروازه آیندهوون را باز کرد و ابراهیم سانگاره، اران زهاوی، فیلیپ ماکس و یوربه ورتسن در دقایق 32، 51، 74 و 78 برای شاگردان اشمیت گلزنی کردند تا با چهار امتیاز، صدرنشین گروه باشند.

در گروه C ناپولی که با شش پیروزی در صدر جدول سری A جای دارد، با نتیجه 3 بر 2 مقابل اسپارتاک مسکو باخت. الجیف الماس در دقیقه یک و ویکتور اوسیمهن در دقیقه 4+90، گل های ناپولی را به ثمر رساندند و کینسی پرومس در دقایق 55 و 90 و میخایل ایگناتوف در دقیقه 80 برای اسپارتاک گلزنی کردند. لژیا ورشو هم با تنها گل ماهیر امرلی در دقیقه 31 بر لسترسیتی غلبه کرد. لژیا با شش امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و ناپولی و لسترسیتی با یک امتیاز، در رده های سوم و چهارم جای دارند.

فنرباغچه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب المپیاکوس شد و در قعر جدول گروه D باقی ماند. تیکینیو سوارس در دقیقه 6 و گیورگوس ماسوراس در دقایق 62 و 68، پیروز به گلزنی برای المپیاکوس شدند تا این تیم با شش امتیاز، صدر جدول گروه را به خود اختصاص دهد. رویال آنتورپ هم در خانه خود، با نتیجه یک بر صفر از اینتراخت فرانکفورت باخت. گونسالو پاسینسیا در دقیقه 1+90، تنها گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ملاقاتهای چهار گروه دوم مسابقات لیگ اروپا از ساعت 22:30 شروع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 656

به "تور اروپا: لیگ اروپا، شکست لسترسیتی و ناپولی و تداوم قعرنشینی شاگردان جرارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: لیگ اروپا، شکست لسترسیتی و ناپولی و تداوم قعرنشینی شاگردان جرارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید