طراحی و عرضه اپلیکیشن برای عینک های واقعیت افزوده ساده شد

به گزارش وبلاگ راضانی، شرکت کوالکوم در حال طراحی پلتفرمی است که به برنامه نویسان و توسعه دهندگان امکان می دهد تا به سادگی برای نسل تازه عینک های واقعیت افزوده اپلیکیشن های متنوع طراحی و عرضه نمایند.

طراحی و عرضه اپلیکیشن برای عینک های واقعیت افزوده ساده شد

مجموعه ابزار موجود در این پلتفرم درک محیط عینک های واقعیت افزوده از دیدگاه کاربران را تسهیل نموده و نشان می دهد که هر ژست یا حرکت دست چه تغییراتی در محیط برنامه ایجاد می نماید.

کیت های نرم افزاری برای موتورهای سه بعدی مانند unreal، پشتیبانی از اوپن ایکس آر و سازگاری با پلتفرم هایی مانند لایت شیپ نیانتیک از جمله امکانات این پلتفرم است.

انتظار می رود این اقدام به افزایش فراوری اپلیکیشن برای عینک های واقعیت افزوده و بیشتر شدن دسترسی به آنها بیانجامد. برنامه نویسان می توانند از این طریق اپلیکیشن های خود را برای عرضه مستقیم در اپ استورها عرضه نمایند.

برای افزایش اقبال به پلتفرم مذکور مذاکراتی با بعضی از فراوری نمایندگان نیز اجرا شده است. کوالکوم برای جلب نظر اپراتورهای تلفن همراه با چند مورد از این اپراتورها نیز مذاکره نموده است. انتظار می رود پلتفرم یادشده از بهار سال 2022 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 730

به "طراحی و عرضه اپلیکیشن برای عینک های واقعیت افزوده ساده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و عرضه اپلیکیشن برای عینک های واقعیت افزوده ساده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید