توصیه های طالقانی درباره آینده کشتی

به گزارش وبلاگ راضانی، پیشکسوت کشتی گفت: وقتی در تمام رده ها عناوین برتر را کسب می کنیم نتیجه اش این است که ما در کشتی جهان سرآمد هستیم.

توصیه های طالقانی درباره آینده کشتی

محمدرضا طالقانی در خصوص عملکرد تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد امید در مسابقات قهرمانی جهان گفت: وقتی ما در نوجوانان و جوانان اول، دوم یا سوم جهان می شویم و بعد به امید ها می رسد، نتیجه اش این است که ما در جهان سرآمد هستیم. وقتی ما 6 مدال می گیریم آن هم طلا است، نشان می دهد که کار های زیادی دراین بخش اجرا شده است، چون زمانی ما یک مدال هم نمی گرفتیم.

وی ادامه داد: وقتی هم مدال طلا کسب می کنیم، پرچم ما در جهان بالا می رود و غرور ملی به وجود می آورد. خوشبختانه پشتوانه سازی خیلی خوبی اجرا شده است. به نظرم ما می توانستیم در آزاد هم قهرمان شویم.

وی در خصوص اینکه در جریان مسابقات آزاد اتفاق ناگواری افتاد و سجاد غلامی یکی از کشتی گیران ما به دلیل تخلف پزشکی مسابقات را از دست داد، گفت: واقعیت این است که من این موضوع را ندیدم و نمی دانم واقعا چه اتفاقی افتاد. اگر اینطور بوده باشد، ناراحت کننده است.

پیشکسوت کشتی تأکید کرد: ما سرمایه های خوبی داریم و در چند سال آینده می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و بزرگسالان را تقویت کنیم. ما نفراتی داریم که پشت هم مدال می گیرند. باید از این قهرمانان به خوبی محافظت گردد. ما وقتی چیزی را می سازیم باید در نگهداریش هم دقت کنیم. باید این بچه ها به مسابقات مختلف اعزام شوند. در نهایت کشتی بزرگترین جایی است که غرور مردم ما را ارضا می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 987

به "توصیه های طالقانی درباره آینده کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های طالقانی درباره آینده کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید