برگزاری جشنواره عکس تصویر امید در زنجان

به گزارش وبلاگ راضانی، خبرنگاران/زنجان دبیر جشنواره عکس تصویر امید گفت: این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برای به تصویر کشیدن موانع و مسائل موجود بیماران مبتلا به سرطان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره عکس تصویر امید در زنجان

بهرام بیات شامگاه دیروز (7 آبان ماه) در نشست خبری در رابطه با اهداف برگزاری جشنواره عکس تصویر امید، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره برای پرداختن به بیماری سرطان، به تصویر کشیدن موانع و مسائل موجود بیماران مبتلا به سرطان در بین جامعه عکاسان و به تصویر کشیدن ظرفیت های انجمن خیریه مهرانه است.

وی در رابطه با موضوعات جشنواره عکس تصویر امید، افزود: موضوعات این جشنواره در دو محور، در بخش ویژه سرطان انتها زندگی نیست به سبک عکاسی مستند و بخش آزاد بیشتر به جنبه های هنری عکاسی مانند سبک معماری و غیره پرداخته می شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه حضوری و نمایشگاه به صورت بازدید مجازی با امکان خرید آثار در سایت انجمن خیریه مهرانه، شرح داد: جامعه هدف جشنواره عکس تصویر امید، عکاسان حرفه ای در سطح کشور و بخش هنرمندان، بازیگران و اساتید بزرگ عکاسی در نمایشگاه جشنواره است.

دبیر جشنواره عکس تصویر امید در رابطه با آیین نامه عمومی و فنی این جشنواره، گفت: ابعاد و تعداد آثار، نحوه ادیت و ویرایش عکس ها، بارگذاری آثار از طریق سایت انجمن خیریه مهرانه، از جمله نکاتی است که باید مورد توجه شرکت کنندگان در این جشنواره باشد.

بیات، مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس تصویر امید را از 10 آبان ماه تا 24 آذرماه بیان و اظهار کرد: آثار ارسال شده در روز 27 آذرماه از طریق ساسان مویدی، کیارنگ علایی و کریم متقی در زنجان داوری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اسامی 100 اثر منتخب در جشنواره عکس تصویر امید در روز اول دی ماه اعلام خواهد شد، افزود: نمایشگاه حضوری در مجموعه کلینیک مهرانه برگزار و هر روز این نمایشگاه به یک بیمار مهرانه ای مبتلا به سرطان بهبودیافته اختصاص خواهد یافت.

بیات با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره عکس تصویر امید در روز 18 دی ماه برگزار خواهد شد، شرح داد: همه آورده این جشنواره متعلق به بیماران مبتلا به سرطان خواهد بود و شرکت کنندگان باید به این امر توجه داشته باشند.

دبیر جشنواره عکس تصویر امید در رابطه با جوایز جشنواره عکس تصویر امید، یادآور شد: در بخش ویژه به افراد برگزیده نشان تصویر امید، دیپلم افتخار به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان و در بخش آزاد، نفر اول نشان تصویر امید و دیپلم افتخار به مبلغ 3 میلیون تومان، نفر دوم دیپلم افتخار به مبلغ 2 میلیون تومان و نفر سوم نیز دیپلم افتخار به مبلغ یک و نیم میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جشنواره عکس تصویر امید، پنج منتخب خواهیم داشت و 100 آثار منتخب نیز در نمایشگاه به فروش خواهد رسید، گفت: گفتنی است در بخش آزاد ابزار برای ارسال اثر شرط نیست.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره به آدرس: زنجان، جاده گاوازنگ، بلوار مهرانه، کلینیک انجمن خیریه مهرانه، طبقه دوم ارسال و با شماره های 33044115 و یا 09302885504 تماس حاصل کنند.

همچنین آدرس جشنواره عکس تصویر امید اینستاگرام Instagram.com/tasvireomid و وب سایت Tasvireomid.mehranehcharity.ir اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 715

به "برگزاری جشنواره عکس تصویر امید در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره عکس تصویر امید در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید