کندوان مسدود شد ، بارش باران در برخی جاده های کشور

به گزارش وبلاگ راضانی، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: امروز 7 مهر از ساعت 11:45 محور کندوان حد فاصل بیلقان تا شهرستانک به علت عملیات کارگاه جاده ای مسدود و تردد در محور تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کندوان مسدود شد ، بارش باران در برخی جاده های کشور

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده از سامانه های ترددشمار برخط و دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

کندوان مسدود شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: امروز 7 مهر از ساعت 11:45 محور چالوس و بالعکس حد فاصل بیلقان تا شهرستانک به علت عملیات کارگاه جاده ای مسدود و تردد در محور تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال

وی گفت: همانگونه که بیان شد محور کرج - چالوس و بالعکس حد فاصل بیلقان تا شهرستانک مسدود بوده و تردد حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد در این محور روان است.

محرابی نیا از تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در جهت رفت و برگشت خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا و مهرشهر بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده ساسانی خبر داد.

بارش پراکنده باران در برخی جاده های کشور

وی افزود: در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و آزادراه قزوین - رشت بارش پراکنده باران داریم.

محرابی نیا از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، مازندران، گیلان، گلستان و سمنان خبر داد.

سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راهها 15.7 درصد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد تعداد 2228 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 4.9 درصد کاهش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-تهران کماکان پرترددترین جاده کشور

وی اظهار کرد: بیشترین تردد در شبانه روز گذشته در آزادراه کرج- تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین-کرج ثبت شد.

انسداد محور قزوین - همدان در کیلومتر 110

محرابی نیا گفت: در حال حاضر کماکان محور خرم آباد - پلدختر، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور شهداد - نهبندان، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

محور هراز 13 و 14 مهر بابت دلیل ایمن سازی مسدود می شود

وی یادآور شد: محور هراز در محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران از 13 مهر تا 14 مهر 99 به مدت 2 روز از ساعت 8 تا 17 به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه برداری در منطقه مذکور مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 61

به "کندوان مسدود شد ، بارش باران در برخی جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کندوان مسدود شد ، بارش باران در برخی جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید