کریسمس در آمریکا با طعم خون ، یک کشته و پنج زخمی در ماساچوست

به گزارش وبلاگ راضانی، در ادامه تیراندازی های مرگبار آمریکا در طول تعطیلات کریسمس، در پی وقوع تیراندازی در یکی از شهر های ایالت ماساچوست دست کم یک نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

کریسمس در آمریکا با طعم خون ، یک کشته و پنج زخمی در ماساچوست

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی وقوع تیراندازی در شهر لین ایالت ماساچوست آمریکا دستکم یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، حال دو تن از مجروحین این حادثه که بامداد یکشنبه به وقت تهران رخ داد، وخیم گزارش شده است.

گفته می شود تا کنون در ارتباط با این تیراندازی که حین فیلم برداری از یک موزیک ویدئو به وقوع پیوسته است، هیچ فردی مورد بازداشت قرار نگرفته و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

علاوه بر تیراندازی بامداد امروز در لین، شنبه شب در پی تیراندازی در یک سالن بازی بولینگ در شهر راکفورد ایالت ایلینوی آمریکا، سه تن کشته و دست کم سه نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر تیراندازی در شهر میامی ایالت فلوریدا سه مجروح برجای گذاشت که بلافاصه به بیمارستان انتقال یافتند. در یک حادثه تیراندازی دیگر در این شهر که روز جمعه رخ داد یک پیرزن 70 ساله جان خود را از دست داد و چهار نفر نیز مجروح شدند. این حادثه در شهر لیکلند در ایالت فلوریدا در یک منزل مسکونی رخ داد.

همچنین به دنبال حادثه تیر اندازی شب شنبه در شهر مودستو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا، یک زن کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

علاوه بر این تیراندازی های مرگبار در طول تعطیلات کریسمس امسال، عصر جمعه (به وقت تهران) انفجاری مهیب در نشویل به وقوع پیوست. دفتر مدیریت اورژانس این شهر در این خصوص گفت، در این حادثه یک ون مسافرتی بزرگ پارک شده در کنار خیابان منفجر و به ساختمان های اطراف آسیب وارد شد. در پی این حادثه سه شهروند مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

مقامات نشویل نیز در ارتباط با این حادثه اعلام کردند که این حادثه اقدامی عامدانه بوده و شبکه خبری سی بی اس گزارش داده که فرد مرتبط با این انفجار شناسایی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 242

به "کریسمس در آمریکا با طعم خون ، یک کشته و پنج زخمی در ماساچوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریسمس در آمریکا با طعم خون ، یک کشته و پنج زخمی در ماساچوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید