کرملین: روسیه به کمپین انتقاد از واکسن های غرب ارتباطی ندارد

به گزارش وبلاگ راضانی، سخنگوی کرملین بعضی گزارش های خبری مبنی بر دست داشتن روسیه در کمپین اشاعه اطلاعات نادرست درباره واکسن ویروس کرونا را رد کرد.

کرملین: روسیه به کمپین انتقاد از واکسن های غرب ارتباطی ندارد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا یکشنبه گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی روسیه عامل پشت پرده یک کمپین برای تضعیف اعتماد به واکسن های غربی برای مقابله با کووید-19 هستند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین تاکید نمود: این مزخرف است. سرویس های ویژه روسیه هیچ ارتباطی به انتقاد علیه واکسن ها ندارند. اگر بخواهیم با هر مطلبی ضد واکسن اسپوتنیک وی در نتیجه تقلای سرویس های ویژه آمریکا برخورد کنیم، دیوانه خواهیم شد، چون ما هر روز و هر ساعت و در هر رسانه آنگلوساکسونی شاهد آنها هستیم.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقام هایی مدعی شد که چهار نشریه مرتبط به اطلاعات روسیه برای نفوذ در افکار عمومی در مواردی نظیر واکسن های کووید-19 مورد استفاده قرار می گیرند. این روزنامه در پشتیبانی از ادعاهای خود هیچ مدرکی منتشر نکرد.

روز شنبه آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا تاکید نمود که اطلاعاتی در رابطه با واکسن اسپوتنیک وی روسیه برای کرونا از نظر او بسیار خوب بوده است. او در رابطه با اثرات جانبی واکسن هایی که در حال حاضر در ایالات متحده استفاده می شوند -فایزر و مدرنا- گفت، سطح نگرانی های او اندک است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 357

به "کرملین: روسیه به کمپین انتقاد از واکسن های غرب ارتباطی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: روسیه به کمپین انتقاد از واکسن های غرب ارتباطی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید