مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد رشته ھای پزشکی آغاز شد

به گزارش وبلاگ راضانی، مهلت ثبت نام سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد رشته های پزشکی سال 99، از امروز 3 شهریورماه آغاز شد و تا 5 شهریورماه ادامه دارد.

مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد رشته ھای پزشکی آغاز شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بر اساس درخواست متقاضیان سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد رشته های پزشکی سال 99، که پیروز به ثبت نام در سامانه ثبت نام استعداد درخشان نشده اند یا نیاز به تصحیح اطلاعات خود دارند، مهلت ثبت نام به مدت 3 روز تمدید شده است.

کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند، از امروز دوشنبه 3 لغایت 5 شهریور ماه 99 می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی ir.sanjeshp نسبت به ثبت نام این سهمیه یا ویرایش اطلاعات خود با انتخاب گزینه الف اقدام کنند.

افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که پیروز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، باید از 3 تا 5 شهریور ماه ابتدا ثبت نام اولیه را انجام دهند. برای این کار گزینه ب را انتخاب کرده و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند. سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد نمودن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام کنند.

سامانه دانشگاه های علوم پزشکی از تاریخ 10 لغایت 12 شهریور ماه جهت ارسال اطلاعات داوطبان فعال خواهد بود. در این راستا داوطلبان باید هماهنگی لازم را با دانشگاه ها به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 23

به "مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد رشته ھای پزشکی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد رشته ھای پزشکی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید