مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

به گزارش وبلاگ راضانی، لامپ ها و چراغ های بسیار زیبا، چراغ ها و فانوس های کاغذی، گلدان ، روبالشتی، رومیزی گلدوزی شده، حوله های چینی و لامپ های کلاسیک و باکلاس؛ تمامی این اقلام را می توان فقط با قیمت 5 دلار یا کمتر در تور تایلند خریداری کرد. برای مثال روبالشتی با دست گلدوزی شده یکی از بهترین سوغاتی های تور بانکوک است که قیمتی معادل با 5 دلار دارند و یا قیمت گلدان های دست ساز کمتر از 5 دلار است.

مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

در تور بانکوک هر چیزی و هر نوع بازار و مرکز خریدی یافت می شود: از مراکز خرید چند طبقه و تالارهای درخشان گرفته تا بازارهای شلوغ خیابانی. تنوع محصولات نیز بسیار گسترده است؛ از کفش های گوچی (Gucci) تا کیف های جیمی چو (Jimmy Choo)، از اجناس خیلی ارزان قیمت تا کالاهای لوکس و گران قیمت؛ همه و همه در شهر بانکوک پیدا می شوند.

در تور تایلند می توانید فقط در یک روز انبوهی ویتامین و مواد معدنی به بدن خود برسانید. سبد میوه مخصوص شامل میوه هایی مثل انبه، پاپایا، کیوی، میوه اژدها (پیتایا)، لیچی و نصف آناناس است. می توانید هنگام گردش در خیابان های شهر و خرید، به خوردن این میوه ها مشغول شوید. قیمت این سبد میوه کمتر از 40 سنت است. با خرید این سبد میوه در تور بانکوک هم از خوردن این میوه های لذیذ لذت می برید و هم آب مورد نیاز بدن را به آن می رسانید و به خرید خود می رسید.

اگر به دنبال پارچه جدیدی برای دوخت پرده منزل خود هستید و یا اگر به دنبال پارچه ابریشمی جدیدی برای دوخت لباس مناسب، تنوع محصولات و پارچه های ابریشمی موجود در تور تایلند شما را شگفت زده خواهد کرد. تنوع محصولات در تایلند بسیار زیاد است: هر چیزی از دامن های سنتی سارونگ گرفته تا ابریشم تایلندی. آنچه ابریشم تایلندی را منحصر به فرد می کند کاربرد رنگ های شاد و زنده، طرح های زیبا و کیفیت عالی است. با گشت و گذار در پایتخت کشور تایلند می توانید انواع ابریشم را دیده و خریداری کنید.

منبع مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 659

به "مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید