مس حریفی ناشناخته و خطرناک است، استقلال مدیر مقتدر می خواهد

به گزارش وبلاگ راضانی، پیمان صاحب جمعی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در مورد مشکل پیش آمده بین دکتر نوروزی و باشگاه، حق را به دکتر نوروزی می دهم. اگر بازیکنی تخطی نموده باید پای خطای خود بایستد و حمایت مدیران باشگاه از این بازیکنان نیز بی مورد است. بازیکنان اگر به اشتباه خود پی برده اند باید در مصاحبه های رسمی یا در صفحات مجازی خود عذرخواهی می کردند و باشگاه هم بهتر بود در اعلام رای انضباطی آنها شفاف سازی می کرد تا این قائله ایجاد نمی شد.

مس حریفی ناشناخته و خطرناک است، استقلال مدیر مقتدر می خواهد

مدافع چپ تیم استقلال در دهه هفتاد توضیح داد: از وزارت ورزش هم می خواهم تا برای انتخاب مدیر استقلال دقت نموده و ضریب اشتباه را در این انتخاب به حداقل ممکن برسانند. این بار اشتباه در انتخاب با واکنش پیشکسوتان و طرفداران همراه خواهد بود. اگر طرفداران صاحبان اصلی استقلال هستند، پس باید به نظر آنها احترام گذاشت. طرفداران استقلال برخی از اعضای هیات مدیره را هم قبول ندارند و منتظر هستند وزارت ورزش بهترین تصمیم را برای مدیریت این مجموعه اتخاذ نماید.

صاحب جمعی در مورد ملاقات هفته نخست آبی پوشان در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان بیان داشت: این تیم تازه به لیگ برتر راه یافته و حریفی ناشناخته به حساب می آید. حریفان ناشناخته سابقه ایجاد مشکل برای تیم های عظیم را هم دارند. به خصوص اگر این بازی ها در هفته های اول لیگ باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد جدایی سیروس دین محمدی از کادر فنی این تیم بیان داشت: دلیل این جدایی را نمی دانم اما به نظرم باشگاه نباید اجازه می داد وی از کادر فنی جدا گردد. امیدوارم شرایطی فراهم گردد تا دوباره دکتر نوروزی و دین محمدی به مجموعه اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 131

به "مس حریفی ناشناخته و خطرناک است، استقلال مدیر مقتدر می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس حریفی ناشناخته و خطرناک است، استقلال مدیر مقتدر می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید