رسیدن به فینال دور از دسترس نیست، النصر تیم قدرتمندی است

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی امروز با النصر عربستان گفت: بازی با پاختاکور خیلی سخت بود. از لحاظ فیزیکی تحت فشار قرار گرفتیم اما خوشحالم توانستیم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم و دل هواداران پرسپولیس را در شرایط اقتصادی فعلی شاد کنیم. تدابیری که کادرفنی برای این بازی در نظر گرفته بود نتیجه داد و خوشحالم اینجا هستیم.

رسیدن به فینال دور از دسترس نیست، النصر تیم قدرتمندی است

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

مدافع پرسپولیس هنگام مصاحبه تصویری خود با دوربین باشگاه پرسپولیس با کریم باقری روبرو شد تا درباره مربی پرسپولیس نیز صحبت کند. وی در این باره اضافه نمود: از آقای کریم باقری تشکر می کنم که مثل کوه پشت سر تیم است. امیدوارم سایه این مربی از سر پرسپولیس کم نشود.

وی درباره دیدار نیمه نهایی امروز مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان 2020 آسیا شرح داد: بازی های النصر را دیده ایم. آنها یک تیم منظم و قوی هستند. النصر عربستان بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد. با این حال رسیدن به فینال برای پرسپولیس دور از دسترس نیست. این آخرین بازی ما قبل از فینال است و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

خلیل زاده درباره دومین حضور پرسپولیس در سه سال اخیر در این مرحله تاکید کرد: هواداران در این چند سال به بازیکنان پرسپولیس امیدوار بودند. همین الان هم چند بازیکن با وجود مصدومیت به عشق هواداران بازی می کنند.

خلیل زاده در سرانجام اضافه نمود: تشکر ویژه از کادر فنی، پزشکی و تدارکات تیم داریم. همه دارند زحمت می کشند و امیدوارم همه اینها به فینال لیگ قهرمانان ختم شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 85

به "رسیدن به فینال دور از دسترس نیست، النصر تیم قدرتمندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدن به فینال دور از دسترس نیست، النصر تیم قدرتمندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید