دستیار ویژه جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون منصوب شد

به گزارش وبلاگ راضانی، سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور، طی حکمی رضا عالی زاده را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.

دستیار ویژه جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور، طی حکمی رضا عالی زاده را به عنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به اهمیت و ضرورت هماهنگی و اجرائیات همه جانبه در ستاد واکسیناسیون کشور و همچنین نظر به شایستگی و توانمندی جنابعالی، بدین وسیله به عنوان دستیار ویژه اینجانب منصوب می شوید.

در این حکم تصریح شده است: امید است با لطف پروردگار و استفاده از کلیه ظرفیت های بین بخشی و هماهنگی همکاران و همراهان ارجمند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر نهادها، در تسریع پوشش واکسیناسیون کرونا پیروز باشید.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سوم خرداد سال جاری در حکمی سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر را به عنوان جانشین خود در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور منصوب کرد.

تا به امروز چهار میلیون و 354 هزار و 445 نفر دوز اول واکسن کرونا و 851 هزار و 207 نفر نیز دوز دوم را تزریق نموده و واکسینه شده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و 205 هزار و 652 دوز رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 527

به "دستیار ویژه جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار ویژه جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید