خبرنگاران نخست وزیر گرجستان به کرونا مبتلا شد

به گزارش وبلاگ راضانی، باکو -خبرنگاران - آزمایشات صورت گرفته بر روی گئورگی کاخاریا نخست وزیر گرجستان ، ابتلای وی را به کووید 19 تایید کرد.

خبرنگاران نخست وزیر گرجستان به کرونا مبتلا شد

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری نیوز گئورگیا روز دوشنبه به نقل از هیات دولت گرجستان شرایط جسمانی نخست وزیر این کشور را رضایت بخش خواند و اعلام نمود: وی در حال حاضر در منزل درمان می گردد.

نخست وزیر گرجستان یکشنبه شنبه در رابطه با برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور به همراه همسرش در یکی از حوزه های انتخاباتی حضور داشت.

این درحالی است که وی در آستانه انتخابات پارلمانی همچنین در برنامه های انتخاباتی متعدد در مناطق مختلف گرجستان حضور داشت.

آزمایشات انجام گرفته همچنین وجود ویروس کرونا در دو نفر از محافظان نخست وزیر گرجستان که وی را در این برنامه ها همراهی نموده بودند ، نشان داد.

در پی ابتلای نخست وزیر گرجستان به ویروس کرونا ، ناتیا مزوریشویلی رییس دفتر نخست وزیر و ناتیا تورناوا وزیر اقتصاد این کشور تصمیم گرفتند در قرنطینه به سر ببرند.

در دو ماه اخیر شرایط همه گیری کرونا در گرجستان به صورت قابل توجه وخیم شده و درحال حاضر در این کشور با جمعیت نزدیک به چهار میلیون نفر روزانه تا دو هزار نفر ابتلای به کووید 19 به ثبت می رسد.

بنا به آخرین امار رسمی تا به حال 42 هزار و 579 نفر در گرجستان به کووید 19 مبتلا شدند که 26 هزار و 800 نفر از آنها درمان شده و 342 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 65

به "خبرنگاران نخست وزیر گرجستان به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخست وزیر گرجستان به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید