خبرنگاران داوطلبان شورای شهر لرستان غیرحضوری ثبت نام کنند

به گزارش وبلاگ راضانی، خرم آباد - خبرنگاران - سخنگوی ستاد انتخابات لرستان گفت: درخواست داریم داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در استان که تا حد امکان به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

خبرنگاران داوطلبان شورای شهر لرستان غیرحضوری ثبت نام کنند

به گزارش خبرنگاران، ناهید پرویزپور شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: فرایند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از طریق روش های حضوری و غیر حضوری در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به تجربه ادوار گذشته انتخابات؛ تعداد زیادی از داوطلبان، فرایند ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام موکول می کنند و این امر به خصوص برای کسانی که قصد ثبت نام حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و ستادهای انتخابات فرمانداری ها را دارند منجر به ازدحام جمعیت شده که علاوه بر اتلاف وقت داوطلبان، در شرایط بیماری کرونا ریسک ابتلاء به بیماری را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: به همین خاطر از هم استانی های عزیزی که قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر را دارند تقاضا می شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پرویزپور گفت: به داوطلبان توصیه میشود حتی المقدور از روش های غیر حضوری اعلامی توسط ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام استفاده کنند.

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان نیز گفت: 163 نفر تا دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این استان نام نویسی کردند که از این تعداد داوطلب ثبت نام شده 147 نفر مرد و 16 زن هستند.

ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از 20 اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از 16 تا 23 فروردین 1400 انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 386

به "خبرنگاران داوطلبان شورای شهر لرستان غیرحضوری ثبت نام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوطلبان شورای شهر لرستان غیرحضوری ثبت نام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید