خبرنگاران تا به امروز خسارتی از زمین لرزه در خوزستان اعلام نشده است

به گزارش وبلاگ راضانی، اهواز - خبرنگاران - سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به وقوع زمین لرزه در بندر گناوه خوزستان گفت: تا به امروز خسارتی از این زمین لرزه در استان خوزستان گزارش نشده است.

خبرنگاران تا به امروز خسارتی از زمین لرزه در خوزستان اعلام نشده است

شهاب صدیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پس از وقوع این زمین لرزه بلافاصله به همه فرمانداران و واحدهای امدادی و عملیاتی سطح استان اعلام آماده باش شد.

وی با اشاره به این که این زمین لرزه در نقاط مختلف استان به ویژه شهرهای هم مرز با استان بوشهر احساس شد اعلام کرد: تا لحظه مخابره این خبر گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: تیم های ارزیابی در حال آنالیز مناطق مختلف هستند تا اگر موارد خاصی وجود دارد برای رسیدگی گزارش نمایند.

به گزارش خبرنگاران حوالی گناوه در استان بوشهر ساعت11:11 صبح امروز کانون زمین لرزه ای به بزرگی 5.9 ریشتر بود که پس لرزه های متعددی داشت و بسیاری از شهرهای استان های همجوار را هم به لرزه درآورد.

پس از زمین لرزه صبح، مرز استان های فارس و بوشهر، حوالی بندر گناوه چند بار دیگر هم کانون پس لرزه هایی با قدرت 4.5، 4.4، 3.5قرار گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 431

به "خبرنگاران تا به امروز خسارتی از زمین لرزه در خوزستان اعلام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تا به امروز خسارتی از زمین لرزه در خوزستان اعلام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید