تامین البسه تیم ملی از سوی آل اشپورت پس از فسخ قرارداد ، محموله 80 هزار دلاری در گمرک فرودگاه

به گزارش وبلاگ راضانی، شرکت آل اشپورت با وجود فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران، محموله ای به ارزش 80 هزار دلار که شامل البسه تیم های ملی است به ایران ارسال کرد.

تامین البسه تیم ملی از سوی آل اشپورت پس از فسخ قرارداد ، محموله 80 هزار دلاری در گمرک فرودگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون فوتبال کشورمان سال گذشته قراردادی را با شرکت آل اشپورت برای تامین البسه تیم های ملی امضا کرد، اما با توجه به همه گیری ویروس کرونا در جهان و تعطیلی بسیاری از شرکت های تولیدی، این شرکت تامین البسه نیز به همین دلیل قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ کرد.

آل اشپورت به دلیل عدم توانایی تامین البسه تیم های ملی در زمان مقرر، اقدام به فسخ قرارداد کرد تا فدراسیون فوتبال بتواند برند دیگری را جایگزین کند. پس از این ماجرا صحبت از ورود برندهای ایرانی بود، اما فدراسیون فوتبال ایران هنوز پیروز به انجام این کار نشده است و نتوانسته با هیچ کدام از شرکت های داخلی و خارجی قرارداد امضا کند. از همین رو بار دیگر مذاکراتی با آل اشپورت صورت گرفت تا این شرکت البسه تیم های ملی ایران را در مقطع فعلی تامین کند.

با مذاکرات اجرا شده و با وجود فسخ قرارداد، شرکت آل اشپورت بدون اینکه تعهدی به فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد، محموله ای را که ارزش آن بیش از 80 هزار دلار است، هفته گذشته به ایران ارسال کرد. این محموله در حال حاضر در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) قرار گرفته است و فدراسیون فوتبال باید این محموله را آزادسازی کند.

محموله ارسالی شامل لباس مسابقه در دو رنگ سفید و قرمز، لباس تمرینی و لباس هتلی است. با توجه به در پیش بودن اردوهای تدارکاتی و مسابقات تیم های ملی در رده های مختلف، شرکت آل اشپورت بنا به درخواست فدراسیون فوتبال این محموله را ارسال نموده است و این اقدام به معنای ادامه همکاری نیست. در این زمینه باید دید فدراسیون فوتبال چه زمانی اسپانسر جدید البسه تیم های ملی را معرفی خواهد نمود. هر چند به نظر می رسد فدراسیون فوتبال هنوز برنامه ای ندارد، چرا که مدت زمان زیادی از فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت گذشته و هیچ تحرکی را شاهد نبودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 28

به "تامین البسه تیم ملی از سوی آل اشپورت پس از فسخ قرارداد ، محموله 80 هزار دلاری در گمرک فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین البسه تیم ملی از سوی آل اشپورت پس از فسخ قرارداد ، محموله 80 هزار دلاری در گمرک فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید