بعضی با آتش افروزی در طرابلس پیغام های سیاسی ارسال می نمایند

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، حسان دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان امروز آدینه به حوادث و نا آرامی های اخیر در شهر طرابلس واکنش نشان نشان داد و این حوادث را به شدت محکوم کرد.

بعضی با آتش افروزی در طرابلس پیغام های سیاسی ارسال می نمایند

بر اساس این گزارش، وی گفت: بعضی صحنه طرابلس را انتخاب نموده اند تا در آن با آتش افروزی، پیغام های سیاسی خود را مخابره نمایند. باید با تمامی مجرمان و متخلفانی که حوادث طرابلس را رقم زدند به شدت برخورد گردد.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان همچنین خواهان بازداشت تمامی افرادی شد که در حملات به ساختمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی دست داشته اند. وی گفت: ما طرح و توطئه اخلالگران را ناکام خواهیم گذاشت.

لازم به ذکر است، از 4 روز پیش تا به امروز بعضی نا آرامی ها و درگیری ها در شهر طرابلس لبنان به وقوع پیوسته است. گفته می گردد که علت شروع این نا آرامی ها، اعتراضات به اجرای قوانین قرنطینه در شهر طرابلس در سایه شیوع ویروس کرونا، بوده است.

در جریان درگیری های شدید اخیر میان نیروهای امنیتی و معترضان، تا به امروز بیش از 100 نفر زخمی شده اند. منابع رسانه ای همچنین اعلام نموده اند که در جریان این نا آرامی ها یک نفر کشته شده است. معترضان، ساختمان شهرداری در طرابلس و نیز یک دادگاه در این شهر را به آتش کشیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 292

به "بعضی با آتش افروزی در طرابلس پیغام های سیاسی ارسال می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی با آتش افروزی در طرابلس پیغام های سیاسی ارسال می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید