ان بی سی نیوز: ترامپ در جلسات استیضاح حاضر نمی گردد

به گزارش وبلاگ راضانی، شبکه تلویزیونی آمریکایی اعلام نمود دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا میخواهد به شکل کتبی در دادگاه استیضاحش در سنای آمریکا از خود دفاع کند.

ان بی سی نیوز: ترامپ در جلسات استیضاح حاضر نمی گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دو منبع مطلع به شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز گفتند که ممکن است ترامپ برای دفاع از خود نامه ای به سنا ارسال کند. این شبکه تلویزیونی گفت، با توجه به این قصد ترامپ، وی قصد ندارد شخصاً در جلسات دادرسی برای دفاع از خود در برابر اتهامات حاضر گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جوشوا هوارد، یکی از مقامات سابق وزارت دادگستری که در محاکمه بیل کلینتون چهل و دومین رئیس جمهور آمریکا به خاطر رسوایی جنسی شرکت داشته، به تیم وکلای مدافع ترامپ پیوست. شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز اشاره می نماید که بوچ بوورز، وکیل ارشد ترامپ در این محاکمه ممکن است وکیل دیگری -یک متخصص در امور قانون اساسی- را نیز استخدام کند.

گفته می گردد ترامپ که در ملک خود در ایالت فلوریدا است، اعتراضات جمهوری خواستار علیه استیضاح را از نزدیک دنبال می نماید و اعضای این حزب را متحد خود خوانده است. منبع شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز در این باره گفت: ترامپ از نشانه های موجود مبنی بر امکان تبرئه شدن وی در فرایند استیضاح خرسند شده و تأخیر در دادرسی به او یاری نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، این شبکه تلویزیونی اخبار منتشره در این باره را که ترامپ میخواهد حزب جدیدی در ایالات متحده تأسیس کند را تکذیب می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 307

به "ان بی سی نیوز: ترامپ در جلسات استیضاح حاضر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ان بی سی نیوز: ترامپ در جلسات استیضاح حاضر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید