ازدواج بیمار کرونایی در بخش ICU بیمارستان!

به گزارش وبلاگ راضانی، بیمار کرونایی که در بخش ICU بیمارستان بستری بود با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرد.

ازدواج بیمار کرونایی در بخش ICU بیمارستان!

به گزارش خبرنگار، از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در دنیا بیش از 8 ماه می گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد. ابتلا به کرونا تا به امروز در 213 کشور دنیا گزارش شده است و بیش از 23 میلیون تن را آلوده نموده که متاسفانه بیش از 812 هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

شیوع کرونا در دنیا موجب اختلال در برگزاری بسیاری از رویداد های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... شده است. با این حال بعضی از افراد در همین شرایط سخت نیز تصمیم به برگزاری مراسم های خود کردند مانند ازدواج یک زوج آمریکایی در یکی از بیمارستان های این کشور.

در حالی که کارلوس مونیز، داماد جوان اهل تگزاس به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود تصمیم گرفت تا مراسم ازدواج خود را با دختر مورد علاقه اش برگزار نمایند. کارلوس که در بخت مراقبت های ویژه بیمارستان سن آنتونیو متُدیست بستری است ازدواج خود را با دختر مورد علاقه اش گِرِیس در این بیمارستان جشن گرفت. مراسم ازدواج این زوج با حضور یک کشیش محلی و تعدادی از پرسنل بیمارستان در روز سه شنبه تاریخ 11 آگوست برگزار گردید.

  • کودک قهرمان، جان دوستش را نجات داد

لازم به ذکر است؛ ویدئوی ازدواج این زوج جوان در بیمارستان پس از انتشار در صفحه فیسبوک آن بیمارستان تا به امروز بیش از 8400 بیننده داشته است. در شرح این ویدئو آمده بود: لحظه ای به یادماندنی و خاص که نه تنها شادی را برای بیمار و خانواده او به ارمغان آورد بلکه یک پیروزی عظیم برای پرسنل حاضر در خط مقدم کرونا در بیمارستان متدیست بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 8

به "ازدواج بیمار کرونایی در بخش ICU بیمارستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج بیمار کرونایی در بخش ICU بیمارستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید