آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل نموده اند

به گزارش وبلاگ راضانی، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن از سیاست های آمریکا و اروپا در قبال این کشور انتقاد کرد. وی گفت: آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل نموده اند.

آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل نموده اند

با ما سفر کنید و با تور زمستانی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش انصارالله اضافه نمود: واقعیت آن است که آمریکایی ها و متحدان آن ها از پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن در نقاط مختلف این کشور از جمله مأرب ناراحت و نگران هستند.

عبدالسلام در ادامه مطرح نمود: پیشروی ارتش و کمیته های مردمی در هر جبهه ای ناراحتی آمریکا، انگلیس و کشورهای شرکت کننده در حمله به یمن را در پی دارد. کوشش های سیاسی در کنار اقدامات نظامی، اجتماعی و انسانی دولت نجات ملی یمن باعث شد که دستاورهای خوبی محقق گردد.

سخنگوی انصارالله درباره چرایی عدم پیشرفت در پرونده سیاسی یمن نیز گفت: علت این مسأله آن است که ائتلاف سعودی در عرصه میدانی متحمل شکست شده است و کوشش می نماید تا آنچه را که در میدان از تحقق آن عاجز بوده است، در عرصه سیاسی به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 384

به "آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید