بازی فوتبالی استراتژی EA Sports FC Tactical برای موبایل معرفی گردید

به گزارش وبلاگ راضانی، سری فیفا ممکن است به تازگی به عنوان EA Sports FC 24 تغییر نام داده باشد، اما اکنون EA در اقدامی جالب برای توسعه بازی های فوتبالی خود یک بازی استراتژی نوبتی برای موبایل معرفی نموده است.

بازی فوتبالی استراتژی EA Sports FC Tactical برای موبایل معرفی گردید

این بازی که با عنوان EA Sports FC Tactical در اوایل سال 2024 عرضه می گردد، از شبیه سازی تعاملی (Interactive Simulation) بهره می برد و به بازیکنان امکان دسترسی به بیش از 5000 ستاره معتبر فوتبال از بیش از ده لیگ مانند لیگ برتر انگلیس، لالیگا، بوندسلیگا، لیگ 1 و سری آ را می دهد. با این حال، این بازی نباید با EA Sports FC Mobile اشتباه گرفته گردد که یک به روز رسانی رایگان برای بازی فیفا موبایل بود. نیک ولودیکا (Nick Wlodyka)، معاون رئیس EA Sports FC می گوید:

لازم به ذکر است که این اثر بر استراتژی های درون بازی مانند استقامت و مدیریت پاورپلی تاکید می نماید. مسابقات در چندین حالت با گیم پلی نوبتی اجرا شده و به بازیکنان اجازه حمله، دفاع، انجام حرکات نمایشی و موارد دیگر را می دهد. در این میان حالت های بازی شامل مسابقات محبت آمیز آنلاین و مسابقات رنک، لیگ ها و گیلد ها خواهد بود. بازیکنان می توانند بازیکنان خود را آموزش دهند تا بر حرکات با مهارت بالا مسلط شوند، قابلیت های عالی را برای پیشرفت عمیق تر باز نمایند و تیم خود را با آیتم های مختلف مانند طرح های ورزشگاه، کیت ها و توپ ها شخصی سازی نمایند.

سری EA Sports FC با اینکه ادامه همان فیفا محسوب می گردد اما در سپتامبر 2023 کار خود را با FC 24 شروع نموده است. با این حال، این تغییر نام تجاری چندان پیروز نیز نبوده است زیرا بازی تقریبا بلافاصله پس از عرضه با جنجال هایی برای تراکنش های درون برنامه ایش روبرو شد.

بازی EA Sports FC Tactical در اوایل 2024 برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: mohsen-razani.ir شناسه مطلب: 1126

به "بازی فوتبالی استراتژی EA Sports FC Tactical برای موبایل معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی فوتبالی استراتژی EA Sports FC Tactical برای موبایل معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید