کراس اور DS7 کراس بک ای-تنس از یک نسخه پلاگین هیبرید بهره مند است. این خودرو اولین محصول گروه PSA برای تولید خودروهای برقی و رقیب ولوو XC60 T8 می باشد و از یک نیروی محرکه شبیه به پژو GT Hybrid4 3008 بهره مند می گردد.
کراس اور DS7 کراس بک ای-تنس دارای موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت تولیدی ۱۹۶ اسب بخار در کنار دو موتور برقی با قدرت ۱۰۸ اسب بخار قرار گرفته و این کراس اور فرانسوی مولد ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاوری است.
ظرفیت باتری آن برابر با ۱۳.۲ کیلووات ساعت است که با این شارژ قادر به طی کردن مسافت ۵۰ کیلومتری است. اوج سرعت آن نیز ۱۳۴ کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده و دارای گیربکس اتومات ۸ سرعته است. قدرت در هر دو موتور برقی و بنزینی به چهار چرخ منتقل می شود.
شتاب خودرو برابر ۶.۵ ثانیه است و از نظر آلودگی ۵۰ گرم Co2 در هر کیلومتر تولید می کند. چهار حالت رانندگی در آن تعبیه شده است. حالت پاک: در این حالت موتورهای برقی فعال است.
حالت اسپرت: موتور بنزینی و برقی برای تولید قدرت بیشتر با هم ترکیب می شوند. حالت هیبرید: برای مصرف سوخت کمتر فعال می شود. حالت ۴WD: از این وضعیت نیز برای رانندگی در مسیرهای آف رود استفاده می شود.
البته حالت دیگری نیز به نام E-Save برای ذخیره انرژی حرکت تا ۲۰ کیلومتر وجود دارد. حالت های رانندگی از طریق صفحه نمایشگر لمسی قابل تنظیم است.
کراس اور DS7 کراس بک ای-تنس هیبرید با نمونه استاندارد تفاوتی ندارد. تنها تفاوت آن معطوف به منوهای جدید سیستم اطلاعات، سرگرمی و نشان E روی دسته دنده می باشد و البته رینگ های ۱۹ اینچی مدل هیبرید نیز از دیگر تفاوت ها می باشد.
دیدگاه های شما